31 Ağustos 2012 Cuma

Baby And Me (2008)


       Serseri bir öğrenci olan Han Jun Su'dan ( Jang Geun Suk ) bıkmış olan ailesi ona dersini vermek için 100 dolar bırakarak evi terk ederler. İzlerken "Yahu bu ne biçim aile!" demedim değil. Yani ne bileyim aileler hep bizim yanımızda olmalılar gibi geliyor bana. Hele ki evi terk etmek pek bir çocukça geldi. Neyse konuya devam edelim. Tabi Han Jun Su hiç takmıyor bu durumu hatta memnun bile oluyor. Ohh dırdır yok gibisinden. Tabi bu rahatlama,sevinç pek sürmüyor. Neden mi? Çünkü süpermarkete alışverişe gittiğinde bir anlık dalgınlıkla alışveriş arabasına bir bebeğin konması bir oluyor. Üzerinde de ona ait olduğu yazılı bir not. Lise öğrencisi olduğu için bu durumda baya bir afallıyor zavallıcık. Ailesi de yok tabi yanında. Burda durmazsam tüm filmi anlatmaya kalkarım ben şimdi. Neyse işte,olaylar bundan sonra gelişiyor.






İzleyeli biraz oldu. Ama çok değil. Düşüncelerim hala sıcak yani. Üzerinden zaman geçtikten sonra düşünceler değişebiliyor çünkü. ^^ İlk başta çoğu kişi gibi Jang Geun Suk için başladım ama Mason Mun adlı bebek de pek bir şirin pek bir yenilesi.



        Değil mi ama ? Hele o seslendirmeye bittim. Ciddi ciddi orta yaşlı erkek sesi o *.*  Bari çocuk konuştursaydınız,der sitemlerimi de yollarım. Eminim beni dikkate alacaklardır :P Başka bir oyuncudan da bahsetmek istiyorum. Kim Byeol'u da sevdim. Özelllikle zekiliğini. *.* Saçlarının uzun hali daha çok yakışıyor keşke filmde de uzun olsaydııı.








Yalnız film benim için beklemedik yerlere sürüklendi. Hiç aklıma getirmemiştim öyle olacağını. Şimdi gelelim;tavsiye eder miyim,etmez miyim kısmına. Açıkçası çok tavsiye etmem. Harika falan değildi film. Konu ilerleyiş yavan geldi bana. Bir yandan da sıkılmadan izledim. Ama sizin sıkılmayacağınızı garanti edemem. Demem o ki,boş bir vakitte öylesine izleyecek bir şeyler arayışında iseniz izleyin ya da benim gibi JGS ve Mason Mun  için izleyebilirsiniz. ^_^






                                       Replikle de yazımı sonlandırayım. -_-
*Resimler alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder