24 Ağustos 2012 Cuma

Cyrano Agency/시라노



Film arayışı içeresindeydim neyi izlesem diye dolanırken bu filmin övüldüğünü gördüm bir sitede. Konusu değişik ve ilginç geldi. Aslında dizilerde çok seçiciyim izlesem mi izlemesem mi çok düşünürüm ama film olunca o kadar titizlenmedim. Ne kaybederim ki dedim bir de Park Shin Hye unnim de olunca  başladım izlemeye. 

Hayatınızın aşkını, size aşık ediyoruz... Ama gizlice! 

Film bu sloganı kullanan  çöpçatanlık ajansı üzerine kurulu. - Ajansın adını veren "Cyrano de Bergerac" adında bir Fransız filmi. - Tam olarak ajansın üstüne kurulu değil aslında. Filmin büyük bölümü ajansın son müşterisinin ( Sang Yong) hoşlandığı kızı (Hee Joong)  müşteriye aşık etmekle geçiyor. Tabi o iş biraz karışık,neyse. 

Merak ettirme taktikleri vol 2362 :D

Ya aslında konu güzel ama. Aması var işte. Öyle çok sevemedim filmi. Ha berbat mı, değil. Ama izlenmese de bir şey kaybedilmez. Boş bir zamanda vakit geçirmek için tercih edilebilir. Sıkılmadan da izledim yani.Niye sevmedim,çünkü aşkla dalga geçilmiş gibi hissettirdi. 
"Aşkla oyun olmaz kardeşim!" diyorum ben. :D 




Ama bu repliği beğendim *.* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder