29 Ağustos 2012 Çarşamba

Flower Boy Ramyun Shop (2011)




                                ~ Evet,yine bir hızla bitirdiğim bir dizi ; Flower Boy Ramyun Shop.

    Diziye Jung Il Woo'nun 49 Days'teki o güzel oyunculuğu ve kuşkusuz sempatikliği için başladım. Beğenip beğenmemek konusunda biraz tedirgindim açıkçası. 1 Bölüm izleyip bıraktığım çok dizi var. O kervana katılır diye korkmuyor değildim. Neyse bir gayret başladım 2. Bölüme. Sonra 3-4-5 derken dizi bitmiş.Diziyi 1 günde bitirdim. Sanırım biraz fazla kaptırdım kendimi. Ama zaten 45 dk.'ydı dizi. O yüzden daha çabuk bitti. Birde izlerken keyif alınca bırakmak istemedim. Neyse kabul, abarttım bir günde bitirerek ama pişman mıyım, hayır. Sadece biraz daha devam etsin isterdim. 

  En çok güldüğüm dizi Protect The Boss’dı. Acayip eğlenmiştim. Ama bu dizi onu da geçti. Hele ilk 6-7 bölüm o kadar eğlendim ki anlatamam. Çok keyif alacağınıza kefilim yani. Sonrasında biraz ama biraz Jung Il Woo’ya sonra Lee Ki Woo'ya üzüldüm   falan ama yine de eğlendim. Üzücü şeyler yaşansa da gülmediğim tek bölüm olmadı ki çok üzücü olaylar olmadı bence ya da ben çok duygusuzum orasını bilemeyeceğim. 

    Aralardan Secret Garden esintisi hissettim. Cha Chi Soo’da da Kim Joo Woo'nu gördüm. "Dejavuu" dedirtti ama boğmadı yani nasıl söylesem itici gelmedi ya da özenti gelmedi diyeyim. 





   Oyuncularımız bunlar. Hepsini çok sevdim ben. Bu dizide arabozan yoktu mesela. Ha pardon vardı da son bölümlerde icraata geçti ve tabiki başaramadı. Konusuna gelirsek hiç bahsedesim yok. Çünkü öyle ".... ve ramen dükkanında yolları kesişir." tarzı bir şey bana çok yavan geliyor. E ayrıntıya girersem spoiler olacak en iyisi boş vermek. Ben konuyu okumadan,blog yorumlarına dayalı izlemiştim. Keşke okusaydım da demedim. 

  Bahsetmeden geçemeyeceğim şu fakir okız,zengin oğlan engeli yedi bitirdi beni. Ne olacak yani ? İlla aynı derecede gelirleri mi olmak zorunda? Gelire göre mi yürüyor bu işler ,bu ne saçmalık? Hep aynı şey,fazlasıyla sıktı beni. Dizide beni sıkan ek nokta da buydu.


  Melek çocuk,çılgın horoz,stajer,direk ve Cha Chi Soo; hepinizi çok sevdim. "İyi işti!" ^_^

*Resimler alıntıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder