27 Ağustos 2012 Pazartesi

Oh! My Lady /2010/



      Siwon için ve çok büyük beklentiler içerisine girmeden başladığım bir diziydi. Ama beklentilerimin üzerine çıktı. Öncelikle belirtmeliyim ki izlediğim 15-20 diziden en hızlı akan,nasıl bitirdiğimi anlamadığım bir diziydi. Tabiki en az sıkıldıklarımdan da biri. Hep aşk üzerine kurulu dizilerden sonra aşkla çok önemli olan başka bir duyguyu,babalığı,da işlenmiş olması kuşkusuz ayrı bir güzellik katmıştı.

 

    Konusuna gelirsek Yoon Gae Hwa (Chae Rim) ,kocasının onu aldatması üzerine ayrılmış,7 yaşındaki kızına bakmak için düzenli olarak çalışabileceği bir iş arayışındadır. Bu sırada aktör olan fakat oyunculuğu vasat Sung Min Woo ( Choi Siwon) ile tanışır ve olaylar bundan sonra gelişmeye başlar. Yardımcı rollerde de Yoon Gae Hwa'nın çalıştığı şirketin CEO'su  Yoo Shi Jun (Lee Hyun Woo), karısı ünlü koreograf ; Han Jung Ah  (Moon Jung Hee ) ve Sung Min Woo'nun ilk aşkı bir moda markasının pazarlama müdürü olan; Hong Yoo Ra (Park Han Byul) var. Ayrıca çocuk oyuncular da çok şirinler.


   Dizinin içinde bir de müzikal muhabbeti var ki en sevdiğim şeydir dizilerde. (Örn. Hearstrings,onun kadar yoğun olmasa da ) Bölüm sayısı 16. Finali o kadar aceleyi getirilmemişti. Gayet memnun kaldım finalden. Yoon Gae Hwa rolünü daha güzel ve genç  bir kadının oynamasını isterdim,ama Chae Rim'in oyunculuğunu gayet iyiydi çok da önemsemedim bu yüzden.

   Lee Hyun Woo'nun oyunculuğu çok hoşuma gitti
açıkçası,yaşına rağmen karizmatik geldi bana. 3.kişilere hep uyuz olmuşumdur ama Yoo Ra beni o kadar rahatsız etmedi. Çünkü zararsızdı bir şeyler yapmak istese de beceremedi kekeke. Gae Hwa'nın eski kocasına kıl oldum,ne uyuz adamdır o. Ayrıca o gazeteci Han'a da. Her şeye burnunu soktu,ha hoş o burnunu sokmasa iş buralara gelir miydi tartışılır. Siwon'un son bölümdeki bağırışı da çok hoştu. Nasıl kükredi öyle hehe.


 Yani demem o ki bence izlenmesi  gereken güzel dizilerden. Tavsiye ederim. ^_^





Ye Eun,sessiz sessiz fethetti gönlümü♥


Eklemeden edemeyeceğim,ostları da çok beğendim. Özellikle Siwon'un seslendirdiğini.


                             



*Resimler alıntıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder