17 Eylül 2012 Pazartesi

Jung Yong Hwa kimdir?


Grubun lideri,ana rapçisi,gitaristi ve ana vokalistidir. Asıl adı Jeong Yong Hwa. Adı, ahenkli/uyumlu/düzgün yüz gibi anlamlar taşır. 22 Haziran 1989'da doğmuştur. 1991 yılında Busan'a taşınmıştır. Yengeç burcudur. Boyu 1.80 ve grubun en kısasıdır. :(  We Got Married programında en kısa olduğundan dert yanıyordu :D Kan grubu A.
   Şarkıcılık,aktörlük,sunuculuk,söz yazarlığı,reklam yüzü ve foto modeldir. Kısaca on parmağında on marifet. Gitarın her türlüsünü,klarnet ve piyanoyu çalabilmektedir.



  Çok çalışkan,neşeli,esprili ve kıskanç birisi. Çok iyi bir lider. Müzik onun için çok önemlidir. Özellikle buzlu kahve içmeyi çok sever. Takılardan çok hoşlanır. Modayı takip ediyor. Çok parası olsa tüm parasını bunlara yatırabilecek derecede alışverişi seviyor. Ayakkabı konusunda da bir çılgınlığı söz konusu,çok sayıda ayakkabısı mevcut. Saatleri de çok sever. Kitap okumayı sevmez.  Yemek yemeyi,özellikle eti,çok seviyor. Arılardan korkuyor. Ailesinin yanında yani Busan'da yaşayan bir köpeği var.



İşte o köpek *.* 

  Çok iyi taklit yapabiliyor. Sol bileğinde kırmızı doğum lekesi var. Sol gözünün alt kapağında mini minnacık şekercik bir beni var :D Numaralı kontak lens kullanıyor. Hiçbir estetik operasyonu yok. Hatta çok belirgin olan köpek dişlerini bile yapmıyor.

Anne,baba ve kendinden 4 yaş büyük bir abiye sahip. Babasının adı Jung Ji Teak. Annesinin adı Kim Pilok.


We Got Married programından. Ailesi gelmişti. ^^
---------------------------------------------------------------------------
GÜNCELLEME
* Ailesinde evin küçüğü olduğu için çoğu zaman onlara yemek hazırlamak, çamaşırları yıkamak gibi işleri yaparmış. Ancak grupta en büyük olduğu çok düzensiz ve rahatmış. Çok da iyi olmayan alışkanlıklar edindiğini söylüyor. 
* Besteleri kendi duygularından esinlenerek yapıyor. 
                 ----------------------------------------------------------------------------------
Oyunculuk Kariyeri : 

2009 yılında SBS kanalının You Are Beautiful dramasında Kang Shin Woo karakterini canlandırdı.
2011 yılında MBC kanalının Hearstring dramasında Lee Shin karakterine hayat verdi.
2012 yılında SBS kanalının "A Gentleman's Dignity " dramasının 13. bölümüne konuk oldu. 
2013 yılında  KBS2 kanalının " Marry Him If You Dare " dramasında Park Se Joo karakterini canlandırdı. 



Sunuculuk Kariyeri : 
2009-2010 yılında MBC kanlaında yayınlanan Sunday Sunday Night - Hunters : Echo House programında sunuculuk yaptı.
2009-2010 yılında SBS Gayo-Daejun konserlerinin sunucularından biriydi.
2010-2011 yılında MBC kanalında We Got Married programına SNSD'den SeoHyun ile katıldı.
2010-2011 yılında SBS kanalında Night After Night programında sunuculuk yaptı.
2010-2011 yılında SBS Inkigayo müzik programının sunucularından biriydi.


ÖDÜLLERİ: 

1. 2009 SBS Drama Ödüllerinde You Are Beautiful ile "Yeni Yıldız Ödülü" ne sahip oldu.
2. 2010 SBS Eğlence Ödüllerinde SBS Variety New Star Ödülünü kazandı.
3. 2010 Kore Drama Festivalinde You Are Beautiful ile Popülerlik ödülü aldı.
4. 2010 MBC Ödüllerinde We Got Married programıyla popüler çift ödülü aldı.





Yazımda bu siteden alıntılar vardır.


Bloguma Jung Yong Hwa evli mi tarzı aramalar gelince açıklığa kavuşturmak istedim. Yong Hwa evli değil. Sadece We Got Married adlı bir programa katıldı. Programın formatı gereği SNSD'den Seo Hyun ile eşleştirildi ve sözde evli çift gibi davrandılar. Programla ilişkileri bitti diye biliyoruz. 


34 yorum:


  1. çok ama çok yakışıklı biri

    YanıtlaSil
  2. GAY Mİ NORMAL Mİ? LÜTFEN CEVAPLAYIN :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar gerizekalısın ki sana söliyecek birşey bulamıyorum oppama gaymı sorusunu sormanı gerektirecek emin ol hiç bir şey yok!!! sendemi korelilere gay diyen angut anti topluluğundansın?? !!!!!

      Sil
    2. gay senın babandır anti mallar ya

      Sil
    3. saçmamısn kızım yaa gay ne yaa oppamıza nasl gay dersn !!!

      Sil
    4. Gay'se gay napacan nufusuna mı geçircen!! halla halla ya salak mıdır nedir!

      Sil
    5. Kıza hepiniz tepki vermişsiniz düşünmeden. Sorununuz ne ya. Kız dalga geçmek için değil merak ettiği için soruyo belki. Düşünmeden konuşmayın.

      Sil
  3. @Serde Gar Gay olabileceği kanısına nerden vardınız? Öyle bir durum yok tabiki.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bi çocuk özelliklede heartstring dizisindeki lee shin bence tam olarak karakterini yansıtıyor...

    YanıtlaSil
  5. @Adsız Lee Shin'in karakterini yansıtıyor olmasını bende isterdim ama okuduğum röportajlarda pek de benzerliği olmadığını söylediğini hatırlıyorum :)Lee Shin ona çok yakışıyordu kuşkusuz :)

    YanıtlaSil
  6. Cok seviyom ben bunu ya <3 ! Bu sene tanidim ama gorur gormez bana bagimlilik yapti..
    Sevgilisi felan varmi biliyormusunuz?..

    YanıtlaSil
  7. @S_deluu Bildiğim kadarı ile yok. Müzik çalışmaları, konserler ile çok meşguller. Dizi bile almıyor o yüzden :)

    YanıtlaSil
  8. You've fallen for me ile uzun süre favori oyuncu ve grubum oldu ilk olarak You are beautiful izleseydim Yong Hwa için büyük bir önyargım olurdu sanırım. :D CN Blue sevdiğim nadir kore gruplarından biri, teşekkürler yazı için. (:

    YanıtlaSil
  9. Kötü bir karakter değildi ki. Klasikleşmiş kdrama ikinci erkeği işte :D ben ilk You are Beautiful'u izlemiştim ama orda pek ilgimi çekememişti :D keşke artık bir dizide oynasa :( asıl ben teşekkür ederim okuyup yorum bıraktığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç Silahşörler diye bir dizisi var. Çok yakışikli Sezon finali bitti. Seneye cekilcek.

      Sil
    2. Biliyorum ben yorumu yazdığımda dizi yoktu :)

      Sil
  10. Ben diğerini istediğimden Yong Hwa'nın karakteri de kıza yapıştığından hiç hoşlanmamıştım mesela Playful Kiss'de Hyun çok severdim ve SS501'den dolayı da ama BOF'da acayip sinir oluyordum. :D

    Lee Min Ho ve Park Shin Hye ile bir dizi de oynayacak diye duymuştum ama kabul etmemiş üzüldüm Lee Min Ho ve Yong Hwa iki favorimi birlikte izlemek isterdim. :D

    YanıtlaSil
  11. Hım ben ikinci erkekleri daha çok seviyorum galiba içim acıyor onlara kıyamıyorum ondan olabilir. Bir kaçı hariç hiçbirine kızmadım :D

    Ya Park Shin Hye ile üçüncü projesi olacaktı. Shin Hye'yi de çok severim ama ne kadar inkar etseler de yine dedikodular çıkardı. Bir de daha farklı projelerde oynasın istiyorum. Yani karakteri diğer dizilerinden çok farklı olmazdı burada. Kendisinin isteği de öyle zaten öyle diyor yani sanki birebir konuşmuşuz gibi konuştum :D bilmiyorum haber çıktığında pek sevinmemiştim kabul etmediğini duyunca da pek üzülmedim :D

    YanıtlaSil
  12. gerçekten cok tatli ilk olarok you have fallen for me izledim eger you are beautiful izleseydim herhalde you have... izlemezdim. yeni bir dizide bence de oynasin katiliyorum.park shin ile cok yakisiyorlar birbirlerine hernekadar inkar etseler de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yakıştırıyorum ama onlar arkadaş olmayı seçmişlerse yapacak bir şey yok :)

      Sil
  13. yerimmmmm seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D

    YanıtlaSil
  14. ilk You are Beautiful u izlediğim halde orada en beğendiğim kişiydi ve You've fallen for me den sonra sevgim daha da artıııııııı :D bayılıyorum onaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil hanii :D

      Sil
  15. çok güzel müzikalleri çok seviyorum herkesin yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Ya cok tatlı bi insan o bnce en cok seohyun ile yakışıyor ama bu tabii bnm düşüncem cnblue hayranı oldugum için bu çocuğu çok sewiyorum I live you yonghwa:-D :-)

    YanıtlaSil
  17. G.kore erkeklerinin hepsi çok tatlı leemin ho kum hyun joong ve tabiiki jung yong hwa ve ayrıca cnblue nin diger bi üyesi min hyuk

    YanıtlaSil
  18. ben ilk you're beautiful da izledim orda ona bayilmistim zaten sonrada you have... i izledim hayranlığım iyice arttı.lee min ho ve yong hwa ya bayiliyorum yaa onlari cook seviyorum.aciklamalar icin tesekkurler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumun için teşekkür ederim :))

      Sil
  19. ya ben bu çocuğu yerim yerim yerimmmmmm :)) çok tatlı,yakışıklı,sexi herşeye sahip mübarekkk :) ayrıca bir insana hem gülmek hem de suratsız birisi olmak ancak bu kadar yakışır yani daha ne diyebilirimmm :)) ya ben onun o çıkık dişlerini bile seviyorum ona ayrı bir güzellik katıyor bence :)) yani ondan önce hayranı olduğum birkaç kore oyuncusu ya da şarkıcısı daha olmuştu ama buna bağlanınca resmen imkanım olsa hemen uçağa atlayıp yanına gidesim varrr :P ayrıca sanaa da teşekkür ederim bu bilgilendirmelerinden dolayı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yararlı olabildiysem ne mutlu :))

      Sil
  20. Marry im hif you dare dizisindeki karakteri çok tatlı izlemenizi öneririm yoon eun hye başrolde Yonghwa oppa seni seviyorum ne dadli Yha ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim, beklentilerimi karşılamasa da Yong Hwa'nın oyunculuğunu izlemek bile yeterdi. Tavsiyen için teşekkür ederiiim ^_^

      Sil
    2. future choice dizisinde cidden çok tatlıydı ordaki kızı pek sevmesemde :D

      Sil