7 Eylül 2012 Cuma

Only you ( 2011)



          Ne zaman büyük beklentiler içerisinde bir şeye başlasam vasat bir son bekler beni. Ve yine,yeni,yeniden o sonla dün karşılaştım. 

"Dizimi bitirdim,şöyle hoş,romantik bir film izleyeyim." dedim. Bu filme bayadır niyetleniyordum. Başroldeki unniyi çok severim Heaven's Postman'dan beri. O filme bayılmıştım. Tek kelimeyle müthişti. Kafamdaki,dizileri kadar başarılı olmayan Kore filmleri imajını tamamen olmasa da silivermişti. Hem unni için hem afişinin hem de konunun güzelliği için başladım. Böyle büyük beklentilere girmesem belki hoş gelebirdi film o kadar vasat değildi sanırım ya biraz abarttım. Haksızlık yapmış olamayayım. Ama ben bu filme baya güvenmiştim,inanmıştım. Benim genç kızlık duygularımla oynadı. :P Neyse filmin içeriğinden bahsedeyim biraz size.

Yönetmen : Song Il Gon
İlk olarak Busan Uluslarası Film Festivali'nde 6 Ekim 2011 gösterilmiştir.


Oyuncular:

- So Ji Sub

 Bir zamanlar boksörlük yapmış ve  bir yara yüzünden boksörlüğü bırakmış Cheol Min rolünü oynuyor. Niyeyse ben bu adama bir türlü ısınamadım. Gerçi başka bir dizisini ya da filmini de izlemedim. Hakkında ufak çaplı bir araştırma yaptım ama. Madalyalı bir yüzücüymüş. Modellikten de oyunculuğa geçmiş. 35 yaşında olduğuna pek inanamadım tabi adam formunu koruyor kendine bakıyor.


Ama şimdi hakkını da yememek lazım oyınculuğu iyiydi.

- Han Hyo Joo 

Jung Hwa,bir trafik kazasında hem ailesini hem de gözlerini kaybeden bir kadındır. Buna rağmen tele pazarlama şirketinde çalışan başarılı biridir. 


Sizce de çok sempatik değil mi? ^^


- Kang Shin Il

Filmde biraz sönük bir karakter ama Lie To Me,Personal Taste gibi başarılı dizilerde oynamışlığı var.




- Park Cheol Min 


- Wi Seung Bae
- Cho Seung Ha



   Cheol Min otoparkta bilet gişesinde çalışmaya başlar  ve Jung Hwa ile tanışır. Sonrası olaylaar olaylar. :D 

Tavsiye eder miyim,etmez miyim?

  Ne yalan söyleyeyim pek tavsiye etmem. Ama illa izleyeceksiniz büyük beklentiler içerisine girmeyin derim. Kızın böyle bir geçmişi olunca baya ağlarım üzülürüm diyordum biraz da bu yüzden izlemek istedim. Ama ağlamadım. Ki ben çok sulu gözlüyümdür. Ağlamadığım dizi olmadı desem karnım ağrımaz. Bir ikisi hariç. 






"Bu taşı senmişsin gibi düşünüp hep yanımda taşıyacağım. Ajussi,sen de o taşı benmişim gib düşün ve yanında taşı."




*Resimler alıntı,replik bana aittir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder