3 Eylül 2012 Pazartesi

Queen In Hyun's Man (2012) - Ayrı ayrı zamanlarda aynı gökyüzü altındayız.-



Açıkçası başroldeki Yoo In Ha'dan pek haz etmem. Nedenini bilmiyorum. Replikleri dilden dile dolaşırken,Facebook da paylaşılırken benim merakım giderek arttı. In Ha'yı sevmediğim için pek izleyesim gelmiyordu. Neyse yine merakımın arttığı günlerden birinde başlayayım dedim. Kii iyi ki başlamışım yani. In Ha'nın imajı tamamen değişti gözümde. Ayrıca Ji Hyun Woo'yu da çok sevdim. O afallamış tavırları,anlamadım bakışları,o müthiş öğrenme hızıyla gönlümde taht kurdu.




Konusu: Park Bong Do, Jang He Bin'in entrikalarıyla mevkisini kaybeden,Kraliçe In Hyun'un haklarını geri almasını savunan bir alimdir. Ona verilen bir tılsım sayesinde zamanda 300 yıl ileriye yani günümüzün Seul'una gidebilmektedir. Choi Hee Jin ise bir tarih dizisinde Kraliçe In Hyun rolünü canlandırarak ünlenen bir oyuncudur.

Ortak paydaya bakarsak Kraliçe In Hyun ve tabiki olayda epey katkısı var. ^^


Oyunculara gelirsek;


- Choi Hee Jin rolünde Yoo In Ha





Ki bu diziyle tüm önyargımı yıktı ve unnilerim arasına girdi. Cukaee. O ağlarken bende ağladım,ne kadar gerçekçi inledi. Oyunculuğunu çok beğendim cidden. Zaten çok da şirin. Kusursuzdu yani bence bu dizide.








- Kim Bong Do rolüyle Ji Hyun Wo







Başta da dediğim gibi o afallamış tavırları favorilerim arasında,pek bir sevdim. Hele o zekiliği her şeyi kolay kavrayışlığı, numarayı adresi hemen ezbere alması bunun yanı sıra güldüğü zamanki karizmatikliğini de es geçmemeliyim. ^^

- Han Dong Min rolü ile Kim Jin Woo





Ya niyeyse ben bu karakteri çok sevdim. Şebek şebek dolandı ortalarda. *.*



 Jo Soo Kyeong rolü ile Ga Deuk Hi




Bu kadında zaman değişse bile bir konuya verilen tepkinin değişmemesi çok hoştu. Acaba bende böyle miyim diye bir merak düştü ki içime... Sanırım hiç cevaplandıramayacağım. 


- Yoon Wol polü ile Jin Ye Sol 



Pek hoşlanmadım bu kadından ama  her şey bu kadın sayesinde başlıyor. ^^ 



Birazda beğendiğim sahneleren bahsedeyim mi? Özellikle her ikisinin de kıskançlık anlarını çok beğendim. Nedense şu kıskançlık anları hep eğlenceli gelir bana,severim yani. Koca koca insanların çocuklaşıp yaptığı o hareketler ettiği laflar hep eğlenceli gelir. İşte o sahnelerden biri. Resimle pek ne olduğu anlaşılmaz ama anlatıp da heyecanını kaçırmak istemem. ^_^


Hehe dil de dışarda. Kim öğretti acabaa. *.*




Dizilerde hep şu bisikler sahnesine özenmişimdir.  






Bu da"Aartık bundan sonra mutlu sahneler var oleey!" diye sevindiğim,sevincimin kursağımda kalacağını bilmediğim zamanlarda kenara not ettiğim bir replik. *.* 




Kim Bong Do: Uyurken neden gülüyorsun? 

Choi Hee Jin : Birbirimizi sadece 5 dakika içinde görebiliyor olmamız harika bir şey. Sence de öyle değil mi?  Bir kere buluşabilmemiz için 300 yılı aşıp geliyordun. Ama şimdi sadece 5 dakikalık mesafedeyiz.Sahiden inanamıyorum... " 


Finale yaklaşırken Choi Hee Jin böğüre böğüre ağlarken,benim gözyaşlarım süzülürken çalan şarkı. Şarkıyı çok beğendiğimi de belirteyim,diziyle tamamen uyuşmuş,duygusal,fazlasıyla anlamlı bir ost.


"Ayrı,ayrı zamanlarda aynı gökyüzü altındayız. Hüzün dolu aşkımız asla nihayete ermeyecek. Her şeyi kaplayan gökyüzünde ay ışığı olup Senin için parlayacağım. Böylece sende bana gelen yolu bulabileceksin."



Senariste yine öfke dolu olduğum bir finaldi. Son dakikaya sıkıştırılmış mutluluklar istemiyoruz! diye kapılarına dayanasım var. Tam her şey düzelmişken "Tadaa!" diye gelişen olaylardan nefret ediyorum. 

Neyse işte bu dizi de böylelikle bitti. Kesinlikle izleyin,harikaydı,finale rağmen. Ne olacağını kestiremediğim dizileri daha çok severim bu da öyleydi. Ee ne duruyorsunuz hemen başlayın çingular. :)

*Resimler alıntıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder