9 Eylül 2012 Pazar

The Secret Angel (2012)



Dizi Kore yapımı ancak Çin'de gösterilmiş. 
Bölüm sayısı: 10. 
Bölümler 15 er dakikalık. Yani çerez niyetine izlenebilecek hoş bir dizi. 

Konusuna gelirsek ölmek üzere olan bir adam Melek L tarafından yanlışlıkla kurtarılır. Bu hata Cennet ve Cehennemde karışıklığa sebep olur. Melek L o adamı 100 gün boyunca korumak zorundadır. Şeytan da 100 gün içerisinde ölmesini sağlamak zorundadır.  Melek ve şeytan Dünya'ya indirilir. 


Konuyu okuyunca bir 49 Days havası bekledim ama tabi o kadar kaliteli değil ve "Aaa bu orada da da olmuştu." diyebileceğim olaylar yoktu. Yani alakası yok. 

Olaylar böyle başlıyor işte. Açıkçası konu itibariyle adam akıllı bir 10 bölüm niye çekilmedi diye düşünmedim değil. Bölümler fazla kısa geldi. Neyse ya böyle de güzel olmuş 2 saatte biter ne güzel. ^^ Gerçi kısa olduğu için olaya şöyle bir şaçmalık giriyor birbirlerini hemen seviyorlar hemen benimsiyorlar durup bir tanıyacak vakitleri yok iş acele dizi bitecek. Bu düşünce yüzünden filmleri de sevemiyorum ben ya. Aceleye getiriyorlar gibi geliyor ama halbuki öyle bir şey yok. Mesela bu dizi 100 günü konaldı ama bana öyle gelmedi. Evet sorun bende. ^^ 



Oyuncular 

- Chen Xiang

2010 Super Boy yarışmasını 5.olarak kazanan Çinli ünlü aktör ve şarkıcı kendisi. Şahsen oyunculuğunu pek beğenmedim ama göze batmıyordu. Buna rağmen sevdim karakterini ciciydi. Çok yakışıklı olmasa da kendini başka yönlerden sevdiren biri. Dizide meleğin korumaya,şeytanın öldürmeye çalıştığı adamı canlandırıyor. 




- Kim So Eun

İzleken ya ben bunu nerden hatırlıyorum,nerden,ner,ne.... derken dedim gogıl amcaya sorayım hemen söylesin daha sormadan yazarken Kim So Eun Kim Bum yazınca "Dannk!" etti bana. Boys Over Flowers'ın Jandi'sinin çingusuu. Bu da dıdsının dıdısının dıdısı gibi oldu maşallah. :D Heh işte oymuş. BOF'ta çok sevmiştim. Burda da oldukça tatlıydı. Tabii,oyunculuğu BOF'taki kadar iyi değildi. Belki de başrol olmanın altından kalkamamıştır. *.*


- Jang Woo Hyuk 

Bu çocuğun oyunculuğu hele.. Hay yarabbim ne donuk şeysin ağzından lafları cımbızla alıyoruz sanki. Yapmacık şey. :D Ama sonlara doğru adam olmaya başladı yavaştan kavradı oyunculuğu tabi. Aferiiin. 




Bir de bunlar var. ~ 


- Kim Ah Yeong 
- Chun Myung Hoon 
- Kim Dong Hyeon
- Choi Seung Il 


 

 



Daha tanıyamadan kızı kıskanmaya başladı canım ya. ^^





Bu sahne favorim. O yatış stiline de bayıldım. Orijinal,değişik bir şey :D




Sonu karışık biten diziler kervanına ekledim bunu da. Abi adam akıllı final yapın ya. Tamam kavuştular daa nasıl oldu o iş biri ölümlü biri melek. Sevabına cevap versin biri bana. Sinirlendim. ^^

*Resimler ve gifler alıntıdır. 

2 yorum:

  1. Bu diziyi daha önce de duymuştum. :)Dediğin gibi olaylar aceleye geliceği yere adam gibi dizi yapsalarmış keşke o zaman daha keyif alabilirdi insan. İzlemedim daha ama yazdıklarına bakarak ve tahminle bu sonucu çıkardım. :D
    Ellerine sağlık, merak ettim yine inşallah en kısa zamanda izlerim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. 15 dakika nedir ki bari yarım saat falan olsaymış. İzlemeden de olsa doğru tahmin. ^^ Teşekkür ederim. İnşallah. :D

      Sil