26 Ekim 2012 Cuma

Nee siz hala izlemediniz mi?

   Başlıktan da anlaşılacağı üzere minik minik notlar eşliğinde izleyip çok beğendiğim,kurgusundan,oyuncularından,repliklerinden çok etkilendiğim, "Ya bunu herkes izlemeli." dediğim dizilerden,filmlerden bahsedeceğim. Umarım tavsiyeme uyup izledikten sonra pişman olmaz,benim aldığı tatları alırsınız. Çok uzatmayayım değil mi?

- Heartstrings ( Nam-ı Diğer You Have Fallen For Me)



    Çok beğenilen, çok izlenen ya da çok sevilen bir dizi olmamasına rağmen benim için çok önemli ve değerlidir Heartstrings. Yong Hwa'yı böylesine sevmeme,Shin Hye unnimi sevmeme,  CNBlue'yu tanımama,bir boice olmama neden olduğu için olabilir ama sadece onun için değil. Festival tarzı dizileri çok sevdiğim,oyuncuları birbirinden tatlı olduğu ve kaliteli olduğu için. Her ne kadar sonunun kötülüğünden nasibi almış olsa da baştan sona tek bir an bile sıkılmadan zevkle izledim. Hele hele ostları. Hepsi birbirinden güzeldir. Hiç bir diziyi ya da filmi ikinci kere izlemem,sıkılırım. Adetim değildir yani. Ama Heartstringsi iki posta izledim vakit buldukça dört,beş hatta altı kere bile izlerim. Hala izlememişseniz izleyin derim.

Canlarım benim ♥



- 49 Days


   49 Days'e başlarken çok fazla tereddüt ettim. Daha önce izlediğim dizilerden kimse yoktu. Uzun bir müddet izlememek  için direndimse de üçüncü bölümden sonra pişman olmadan devam ettim. Sadece Jung Il Woo'nun tatlılığı için bile izlenilebilir. Ama konusu itibariyle de değişik ve izlenesi.  İzleyen kimseden olumsuz yorum duymadığım sayılı yapımlardan.




- Love Rain


Doğrusunu söylemek gerekirse başları fazla nostaljik,romantik. Günde 6-7 bölüm izlerken ( işsizliğin dibine vurduğum zamanlar :D ) Love Rain'e ancak iki bölüm tahammül edebiliyordum. Ancaak işin rengi değişti. Günümüze geldi JGS acayip cool oldu. Bunlar benim için şaşırtıcıydı çünkü yine hiçbir bilgim olmadan başlamıştım.

Replikleri en çok dolanan dizilerden biri olma özelliğiyle bir çok kişiyi çektiğini düşünüyorum. Elbette duymuşsunuzdur ancak izlemekte tereddüt ediyorsanız ben size hiç vakit kaybetmeden izleyin derim.















- Protect The Boss


  Benim canım eğlenmek istiyor diyorsanız ilaç gibi bir dizi. Tam istediğiniz gibi! En çok güldüğüm iki diziden biri.

   Evet verilmek istenen pek bir mesaj yok ortada. Dolayısıyla bana öğüt versin,hayatımı değiştirsin diyorsanız,başka diziyee. ^^




- Personal Taste




  Çoğu insanın aksine ben Lee Min Ho dizilerinden en çok Personal Taste'yi severim. BOF bana göre çok klişelerle dolu bir dizi. Ama Personal Taste oldukça eğlenceli,anlamsız ayrılıklar falan yok. Ayrıca Lee Min Ho'nun tarzı da burada daha karizmatik daha beyefendi. :D






Kyeopta! 





- Secret Garden





Şöyle bir baktım da amma az dizi izlemişim en iyilerini ayıkladım size. Biraz da filmlerden bahsedelim.

------------------------------------------------------------------

GÜNCELLEME

- Reply 1997 


Busan aksanının tatlılıyla yoğurulmuş sıcacık,soluksuz izlediğim bir dizi. Hakkında post yazmak henüz nasip olmasa da izleyin izlettirin diyebilirim. :)

- The Greatest Love


Yine henüz postunu yazmadığım bir dizi. Ama çok çook beğendim. Özellikle sonu ile daha iyi yapılamazdı dedirtircesine akıllarda gülümseme ile anılacak bir dizi. Günlerce " Dottemune gasımi tu şimcanı dugun duguun." diye gezebilirsiniz benden söylemesi. :))


- Heaven's Postman 




"Eğer tanımadığınız biri bir gün gelip "Daha önce tanıştık mı?" diye sorarsa ya da "Sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın." derse bu sadece basit bir oyun olmayabilir.O adam sizin kaderiniz olabilir."


Çingulaar,kesin izleyin bu filmi. Benden 10 üzerinden 10 puan. İzlediğim sıralar baya bir etkisinde kalmıştım. Filmi beğenmem de Jae Joong'un payı konusunda bir şey diyemeyeceğim.


 Jae Joong ve Yong Hwa'ya gözlük çok yakışıyor  ♥


- I Will Teach You Love






Az önce "Ava giden avlanır." diye bir yorum gördüm bu film için. Ne güzel özetlemiş. Korelilerinden yaptığı en iyi filmlerden biri. ^^











Yazıma burada son veriyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

*Resimler alıntıdır.

4 yorum:

  1. sadece ikisini izlemedim love rain vee heaven's postman ikincisini izlemeyi düşünüyorum bakalım öteki de tatil arasına sıkıştırırım belki vizelerden sonra ödül veririm kendime tabi güzel geçrseler ah aaah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel geçerler,dualarım seninlee. :)

      Sil
  2. Merhaba Sulli,
    izlediğin dizilerin çoğunu izledim.
    49 gün, secret garden, personal taste, heastresting.. Ve cennet Postacısı filmini. o filmde çocukta nasıl bi dudak vardı öyle ya, kız da bolca ağladı filmde ama sonu güzeld, bayılıyorum sonu kötü biten dizilere ya da filmlere. O açıdan 49 gün boyunca bolca ağlamışımdır..
    oturup 49 Gün için uzun bir post yazdım:))

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/07/kore-dizisi-49-gun.html

    okumanı tavsiye ederim Kore sever çingum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha JaeJoong'un dudağı daha önce dikkatimi çekmemişti. :D Sonu kötü bitmesin ya,herkes mutlu olsun isterim ben. :)) Hemen ziyaret ediyorum,yorum için teşekkürler. :))

      Sil