24 Ekim 2012 Çarşamba

Rooftop Prince ( 2012)

Hiçbir şeyden hoşnut olmadığım bir dönem vardı ya hanii  işte o dönemde başlamıştım Rooftop Prince'e. Bolca haksızlık ettim tabi ve genelde adetim olmayan bir şekilde bitişi uzadı. Araya okullar falan girdi anca bitirebildim. Geriye şöyle bir baktığım keşke izlemeseydim demeyip iyi ki izlemişim ya dediğim yapımlara adını yazdırdı. Özellikle son bölümü gözlerim dolarak ve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle izledim. Açıkçası ben de sonunun belirsiz olduğunu düşünmekteyim ve pek hoşnut olmadım. Ama yine de güzel ve şaşırtıcıydı. Mesela ben hiç Prensesin ölümünün ardında böyle bir şey olduğunu düşünmemiştim.


Şeker mi şeker sevilesi mi sevilesi bir diziydi. Yani anlayacağınız tavsiye ederim çingularım.



Konusundan bahsetmek gerekirse Veliaht Prens Lee Gak'ın eşinin ölümüyle,onun ardındaki sırı çözmeye başlaması diyebiliriz kısaca. Veliaht Prens yanına işinin ehli 3 adam daha alır bu iş için. Olayların ardındaki sırın peşinden koşarken birden kendilerini 300 yıl sonrası Seoul'de bulurlar. Sonrası olaylaar olaylaaar diyeyim ben size :D

Buyrun oyunculara da göz atın;

- Lee Gak ( Micky Yoochun )


O asil havalarıyla bir tatlı bir tatlı ki sormayın gitsin. Daha önce bir kaç yapımda oynamış olmasına rağmen ben sadece JYJ vasıtası ile tanıyordum. Bu dizi sayesinde sevdim,tanıdım. 

Her ne kadar "Artık aç şu gözünüüü! Gör gerçekleri!" diye fırçalasam da bayağı akıllı çıkıp her şeyi bir bir çözdü.

Ne kadar yakışıklı ve sempatik olduğundan bahsetmeyeceğim bile. ^^


- Pak Ha ( Han Ji Min )






Açıkçası başlarda pek ısınamadım. Ama çok geçmeden kendini sevdirdi. Melek gibi, saf, temiz, iyi kalpli birini canlandırıyor dizide. O kadar şey yaptılar yine de ufacık bir kin beslemedi kimseye. Ah ah bahtsız bedevim benim. Başına gelmeyen kalmadı. Sevdiği için ölümlerden döndü ya da dönemedi mi desem neyse spoiler vermeyeyim. Senin gibi sevenini bulmak zor. ^^


- Yong Tae Mo ( Lee Tae Sung )


Tae Sung'u Playful Kiss dizisinde tanımış ve çok sevmiştim. Çok güldürmüştü orda beni. Bu dizide ne hallere girdi öylee. " İnsan değil bu. " kelimesini ne kadar kullandım bilmiyorum ama gerçekten Tae Mo insan değildi. Vicdan denen şeyden nasip almamış bir karakterdi. Oldukça nefret doluyum yani. 

- Hong Se Na ( Jung Yoo Mi )



Bundan sonra ne zaman Rooftop Prince lafı geçse aklıma gelecek ilklerden biri,şüphesiz herkesin öfke kustuğu Hong Se Na olacaktır. Dizide ona bilmem kaç yüz kere sövdüm,bilmem kaç yüz kere dişlerini şökesim,ağzını yırtasım,lime lime edesim geldi. Geldi geldi amaa diyerek izlemeyenleri meraklandırmaya çabalıyorum. Sonlarda durum farklılaştı anlayacağınız. Ama yine de benim sinirimi geçiremedi. Hep içime attım sinirimi dedim ki her kötü insanın o kötülükleri yapana kadar geçirdiği sürede buna neden olan bir şeyler elbet vardır dedim. Dizinin sonuna kadar bekledim,cidden bekledim biraz umut vardı içimde. Ama yok. I-ıh. Yok. Düşündüm acaba ben mi kaçırdım dedim bulamadım. Bencil şey uff yine sinir oldum bak. -_-

- Song Man Bo ( Lee Min Ho )


Nee adı Lee Min Ho mu? Şu an hazırlarken farkediyorum. Aa çok şaşırdım :D 

- Do Chi San ( Choi Woo Sik )


Dörtlünün arasında en şekeri Chi San'dı. 


- Woo Yong Sool ( Jun Suk Won )



Adamım ya. Dövüştüğü sahnelere bittim. :D 

Burada bitiriyorum yazımı. Yorumu en başta yaptım zaten,çok uzatıp sıkmak istemiyorum. ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder