25 Kasım 2012 Pazar

Maundy Thursday ( 2006 )



  Hakkında idam kararı alınan bir suçlu,henüz 15 yaşındayken  iğrenç biri tarafından hayatı kararan bir kız. Yeni güne ölüm umuduyla kalkan iki insan.
  Hapishanedeki genç, kardeşinin sevdiği Şükran Günü  şarkıcısını görmek isteyince,hapishane rahibesi yeğeni olan kızı oğlanla buluşturur. Başlarda birbirinden hiç hoşlanmayan iki genç sonrasında birbirlerinin umudu olur.

 Film konusunun değişikliği ile beni çekti kendisine. Mutlu bir son bekliyordum ben olanların aksine. O yüzden izlemeye karar vermiştim.  Mutsuz biten filmlere gıcığım. Ama öyle bitmiş işte naparsın. Cinayet,tecavüz... Bu tür filmleri,dizileri izlerken şükrediyorum. Bir yandan içimden sövüyorum,günaha giriyorum iyi mi. Böyle insanlar olmamalı. Yaşamamalı. İnsan mı dedim. Pardon,mahluklar.  Nasıl böyle şeyler yapabiliyorlar anlamıyorum. Bir can almak... Senin ne haddine. Diğerini bahse bile almıyorum. Nasıl böyle düşünceler barınabiliyor beyinlerinde. Nasıl böylesine insanlıktan çıkabiliyorlar. Buraya ne yazarsam yazayım sinirim geçmeyecek. Ve malesef böyleleri var olmaya devam edecek...

Film bana inanmadığım bir atasözünü hatırlattı. " Görünen köy kılavuz istemez. " ister hem de öyle bir ister ki. Bazen görünen ve gerçek öylesine farklıdır ki aklımız hayalimiz şaşar.

Gelelim filmi beğenip beğenmeme mevzusuna. Filmi izlerken sıkıldığım yerler oldu ama şu sıralar tam bir fiyasko olan film seçimimden sonra harikaydı bile denebilir. Keşke bir de mutlu son olsaydı. Son sahneler beni bitirdi... :( Filmden bir kaç kare paylaşmak istiyorum.


Bende öyle düşünüyorum. Kolay değildir değişmek.


Eğer yok olsaydı dünya gerçekten yaşanmaz olurdu.




Sevmek,ne güzel şey,yarabbim. :)





İzleyeyim mi yani sadede gel derseniz. Siz bilirsiniz. Kesinlikle izleyin acayip beğendim diyemem ama çoook sıkıldım berbattı da diyemem. Orta halli bir film. Boş bir zamanda seyredilebilir. :)



        Allah,kaderimizi güzel eylesin,bizleri iyi insanlarla karşılaştırsın. ( Amiiin!)

*Resim alıntı,replikler bana aittir. 

6 yorum:

  1. Kıza yazık oldu ama güzel bi dizi ya da filme benziyor.Bi bakmam lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yeni fan olmuştun sanırım. Daha iyi yapımlarla başla bence. :))

      Sil
  2. http://korecan.blogspot.com/2012/07/sessiz-cglk.html
    bu da buna benzer ama bi ara bakarsın küçük çoculara yapılan eziyetler ve kurtarıcı bir öğretmen var gerçek olaylarmış filme aktarılmış etkilenmiştim çok.ben de senin gibi oluyorum böyle şeyleri izlerken.
    i am cyborg var keyifli bir film bi rain başrolde çok sevemediğim bi rain i bu filmde deli rolüyle pek sevmiştim laf aramızda daha aklıma güzel film gelirse senle paylaşırım japon falan izliyosan da tavsiye edebilirim çok değil belki ama az da olsa bi kaç güzel bi şi bilirim sanki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu aralar hep hüzünlü şeyler izledim. Daha komik şeyler izlemek istiyorum. Ama bir ara bakarım. ^_^ Ya inanır mısın yaklaşık iki haftadır I'm Cyborg'u açıp bir 15 dakika izleyip sıkılıp kapatıyorum. Hiç sarmadı beni o film. :)) Japonlara da bir türlü alışamadım ya. Korece ilk başta o kadar tuhaf gelmiyordu ama Japonca tuhaf geliyor. Sorunluyum ya. :))

      Sil
    2. hmm sarmıyo bazen öyle ama sevimli bi filmdi hatırladığım kadarıyla zevk meselesi tabii benim üzerimde ikizimin rain sevgisinin etkisi de vardı zamanla geçti neyseki:DD
      japonlar şekerdir ya bi başla alışıosun onlara da bana da tuhaf geliyodu ama sonra alıştım ne sorunlusu çingum yaaa ya da dur şöyle diyim sanırım hepimiz sorunluyuz bi parça olalım ama ya sıkıcı olurdu yoksam:DDD

      Sil
    3. Sevimli de ne bileyim. Çok iyi oynamışlar ama orasına laf yok. Gerçekten deli gibiler. :D Kendimizi böyle motive edelim napalım. :D :D

      Sil