24 Kasım 2012 Cumartesi

Runway Cop ( 2012 )



  İzleyelim,post yazalım ama ne izleyelim derken geçen haftadan listeme koyduğum Podyumdaki Aynasız'ı şükür ki bugün bitirebildim. Bir saatini geçen hafta izlemiştim acayip sıkılıp sonra izlemek üzere kenara kaldırmıştım. Ama içim içimi yedi. Hem yazarım diye bloguma sıradaki olarak koydum sözümden dönmüş olmayayım dedim hem de yorumlar çok iyiydi hakkında. En azından benim gördüklerim. Çok güldüm,çok eğlendim tarzında şeyler denilmiş arkasından. Bende geri kalanını izlemek için oturdum. En azından sonunun güzel bir yere bağlanmasını umut ettim. Gel gör ki benim için tam bir fiyaskoydu. Geçen hafta bahsettiğim Crazy Waiting'den sonra bir de bu gelince...


   Ne desem ki. Kang Ji Hwan'ı çok severim esasen. Filme biraz da beni o çekmiş olabilir. Filmin afişine bakınca gördüğüm Recep İvedik tarzı göbekli,pasaklı o Kang Ji Hwan'ı görünce moralim biraz bozulsa da "Ama bak film boyunca böyle değilmiş,hadi bir şans ver. " dedim kendime. Hevesim çok kaçmadan başladım izlemeye. Lie To Me'deki o asil,karizmatik adam gitmiş yerine bu gelmiş. Yıkıldım desem yeridir. Baştan aşağı her şeyi gözüme battı film boyunca. Duruşu,yürüyüşü,gülüşü,bakışı... Hiç yakışmamış ona. Başka biri olsa belki daha izlenebilir olabilirdi,orasını bilemeyeceğim.


   Ha komik mi? Evet. Ama sadece o kadarcık komedi izletmez filmi. Absürt bir komediydi. Karakterler gereksiz şeylerle bezenmişti. Konu daha iyi işlenip daha sevilesi bir komedi çıkabilirdi. İzlemek isteyenlere tabiki bir şey demiyorum. Merak ediyorsanız buyrun izleyin. Ama ben güzel zaman geçireceğim,film önerisi istiyorum derseniz izlemeyin çingularıım. Filmi biraz fazla kötüledim sanırım. Ama ne yapabilirim içimden geçenler bunlar. Her yapıma da harika,oo süper olmuş diyemeyiz elbette içinden böyleleri de çıkacak.






Bir şu adama bakın,bir de şuna.




Hele o cıbıl cıbıl dolanmasına deli oldum.  İzlemeyeydim keşke. 


Benden bu kadar,görüşmek üzere. Bir film postu daha yayınlayacağım bu hafta. Ne boş insan diyorsunuz değil miii?  :)) Amma velakin işin aslı başka. Bir sürüü sınavım var. Sınavlardan kaçıp buraya sığınıyorum. Bakalım notlar ne alemde olacak. ^^

*Resimler alıntıdır.

5 yorum:

  1. Kang Ji Hwan'ı bende çok severim ama film için seninle aynı fikirdeyim. Ben izlemedim bile dayanamadım o görüntüsüne. Eğer güzel bir yapımını izlemek istersen My girlfriend is a agent filmini izle derim ben çok çok sevmiştim :) Yazı içim teşekkürler emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerini dikkate alacağım,teşekkür ederiim. :)) Bence de izleme,hiç gerek yok. Kang Ji Hwan aklına gelince güzel şeyler gelsin. Ben pişmanım. :D

      Sil
  2. Bu filmde kilolu olan ve beyazlı olanı hiç sevmedim ama kızın yanındaki çocuk çok efendi biri geldi bana ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmedim o beyazlıyı. Biraz itici. Kim Young'u da Love Rain'den beri severim. :))

      Sil