11 Kasım 2012 Pazar

Wonderful Radio (2012)

 Okul nedeniyle dizilere yaklaşmaya bir hayli ürkek davranıyorum. Hali hazırda yarım kalan K-pop The Ultimate Audition ve Miss Panda And Hedgehog dizileri var. Ama yaklaşasım izleyip bitiresim gelmiyor. Gerçi annemin artık ders çalış dırdırlarından bilgisayara otursam da pek rahat izleyemem. Tamam biraz haklı olabilir ama hafta içi çalışıp hafta sonu bir kaç bölüm izlesem ne çıkar? Yine alakasız bir konuyla giriş yaptım,çesonheyo :(
Demek istediğim şuydu aslında; dizilere başlayamadığımdan film izliyorum. Evet evet bu kadar basitti. ^_^ 
Dün de 10 Kasım töreninden sonra nasıl bir film izleyeyim diye bilgisayarın başına oturunca  Nabrut'un yeni postunu gördüm.  - Wonderful Radio'dan bahsetmiş daha önce de onun postu ilgimi çekmişti ve Chilling Romance'i izlemiştim. E beğenmiştim de. Hal böyle olunca daha önce görüp izlemeye cesaret edemediğim Wonderful Radio'yu izledim.




Filmin konusuna gelirsek; Jina,bir kız grubu olan Purple grubunun dağılmasıyla şarkıcılığı bırakmıştır ve şimdilerde bir radyoda djlik yapmaktadır. Eski popülaritesi olmamasına rağmen o hala yıldız havalarındadır. Malesef ki popülaritesinin iyi olmaması radyoya da yansır. Radyonun hamile yönetmeni doğum iznine çıkınca fırsattan istifade reytingleri yükseltmek amacıyla işinde iyi fakat bir o kadar da aksi olan Ja- Hyeok radyonun yeni yönetmeni olur. 






   
   Aslına bakarsanız pek iyi bir film çıkmadı ama fena da sayılmaz. Konusu daha iyi işlenebilirdi sönük olmuş diyebilirim. Ben yine de izlediğim için pişman değilim. Çünkü Lee Min Jeong'u Boys Over Flowers'dan beri çok severim. Rol aldığı yapımlarda yabana atılacak cinsten değil. Hem iyi bir oyuncu hemde çok şeker. *.* Diğer başrol Lee Jeong Jin ise bu filmde tanıdım. Halbuki adam 15-20 tane yapımda rol almış. Hiçbirini izlemek kısmet olmamış bana. Çoook yakışıklı falan değil hatta yakışıklı bile değil bence. Ama hani yakışıklı olmasa da sempatik olup kendini sevdiren insanlar vardır ya öyle biri. Özellikle gülerken daha bir hoş ^_^










Filmden bir kaç kare ile son vereyim yazıma. :))




Şimdi söyleyin,bu kız sevilmez mi? 


Bu da Yönetmenimiz



Adamlar orda muhabbet ediyor bu hala You Are My Angel dansı yapıyor
teallam.





*Resimler alıntıdır. 

4 yorum:

  1. güzel bir yapıma benziyor izleyecekler listeme ekledim, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla beklenti içinde olmadan izlersen,güzel bir yapım. :)

      Sil
  2. Daha önce seyretcem diye listeye almıştım fakat öyle kaldı...Bilemiyorum valla sneinde yorumların benim düşündüğüm gibi ve biraz olumsuz ama yine de bi ara seyredeceğim..Bu aralar diziler üstüme üstüme geliyo bens enin gibi düzenli değilim 20'den fazla dizi benim üstüme üstüme beni izle beni izle diye geliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle aslında yeni başlayan diziler çok güzel ayrıca yıllanmış ama üzerinde hala konuşulan kesin izlenmesi gereken diziler de var. Hepsini bir çırpıda izleyesi geliyor insanın,çok iyi anlıyorum. Filme gelirsek çok daha iyileri var istersen onlara öncelik ver bence. :)

      Sil