22 Nisan 2015 Çarşamba

Golden Rainbow (2013) - Son pişmanlık neye yarar?


arka fonda müslüm baba
Uzun dizileri daha doğrusu aile dizilerini sevdiğimi biliyorsunuzdur artık zira zilyon kere söylemişimdir :D Ama bu dizi ezberi bozdu.
Dizi kendini 16-17 bölümlük dizi sandı sanırsam 41 bölüm boyunca acı çektik, yıldık, ağladık, harap olduk. Kötüler 41 bölüm kazandı, iyiler 15 dk. 
Hala çok sinirliyim. 
Dizide o kadar çok çıban başı, o kadar çok kötü insan var ki hangi birine kızacağını şaşırıyor insan. 


Önce konuyu anlatayım size. Yine başarılı bir şirketimiz var. Altın Group. Fotoğrafta gördüğünüz Halmonie gençliğinde canı dişine takarak kurmuş bu şirketi. Oğlunun yetim bir kızla evlenmesini kabul edemiyor ve ayırmaya çalışırken oğlu ölüyor.
 Daha sonra oğlunun kızını ( Jang Ha Bin- Kim Baek Won) annesinden koparıp kendi yanına alıyor derken  üstteki fotoğraftaki gözlüklü adam ( Allah'ın belası) çocuğu kaçırtıyor. Niyetini anlayamadık çünkü çocuk kaçıran adamdan da kaçıyor fakat denize düşüp sürükleniyor ve başka bir kıyıya vuruyor. ( Pinocchio daki gibi yani, eğer anlatamadıysam) Başka bir çocuk (Kim Man Won) da onu buluyor ve yalnızlığından kurtulmak için onu kardeşi gibi büyütmeye karar veriyor. 
Kim Man Won ise büyükannesi yaşıyor fakat büyük annesi baya hasta. Kız geldikten bir kaç gün sonra büyük annesi ölüyor ve tek başlarına kalıyorlar. Karınlarını doyurmak için balık çalarken Kim Han Jo ve Eok Jo tarafından yakalanıyorlar ve sonunda Kim Han Jo onları evlatlık almaya karar veriyor. Zaman içinde bir kaç çocuk daha evsiz kalıyor ve bir şekilde Kim Han Jo onları evlatlık alıyor.
 Böylelikle bu gönlü geniş, kendinden çok başkalarını düşünen adam 7 çocuğu evlatlık alıyor. Bildiniz "Gökkuşağı" bu yedi çocuktan geliyor.


Oyuncuları genel olarak sevdim özellikle Young Won hem küçüklüğünü oynayan şekercik hem de büyüklüğünü oynayan çocuk süperdi :D Uee yi pek sevemedim ama idare ettik. Onun dışında diğer çocuklar biraz daha bilindik isimler olsaydılar daha çok rolleri olsaydı güzel olurdu sanki. 

Dizide her iki kişiden biri kötü, manyak, paragöz. Yıldım ve başladığıma pişman oldum. Ağır dram seviyorsanız diziyi sevebilirsiniz ama benim gibi tercihiniz daha çok romantik- komedi ise yaklaşmayın derim.


Bu kadar kötüledim iyi yanı yok mu? Olmaz mıı Jung Il Woo var Heart to Heart'ın dedektifi var. 
Aslında dizinin ortaları eğlenceli bile sayılabilir. Ama başroldeki kızın başına o kadar kötü şey geliyor ki bu diziye baktığımda bir tek acı görüyorum. Para hırsının bir insanı canavarlaştırışını görüyorum.


En sinir olduğum bir başka nokta da Kim Chun Won -bir başka evlatlık- kişisi ( Cha Ye Ryun) sürekli arkadan bıçaklıyor, sürekli kötülük yapıyor sonra da beni seven kimse yok, bana sarılacak kimse yok, sende şirkette var ailede var Do Young( Jung Il Woo) benim olsun diye mal mal dövünüyor. Tut saçından sürükle. Mesela benim gözümde bu kadının  mutlu sonu olmamalıydı! Bknz:

he anam he


Ağzına sağlık!

Bir başka sinir olduğum nokta ise esas oğlan salaklığı. Kızın iyiliği için kıza yapmadığı kalmadı ( bknz: ablam dediği kişiye evlilik teklifi) Tamam yani bunların hepsini babası ona güvensin diye yaptı ama yok yani kabullenemiyorum. İlla işi iyice imkansızlaştırıp,yüzüne ben seni sevmiyorum senle oynadım zart zurt zırvalıyıp arkadasını dönüp ağlama, tüm acıyı yüklenme olacak. 


Bunlarda kızın salaklığından doğan replikler;



Ve diğer replikler ;



Hayır yani arkadanı dönüp gittin de noldu? :D 




Siz de haklısınız madem sevmedin niye bu kadar post yazdın diyeceksiniz ama sevdim galiba. Sevdim sevmesine de bunun yerine daha eğlenceli şeyler izleyebilirdim daha iz sinir olurdum gibi geliyor. Neyse izledik artık yapacak bir şey yok. Dediğim gibi dram seviyorsanız ya da böyle entrikalar oyunlar cinayetler falan seviyorsanız izleyin aksi ise yaklaşmayın aman diyim :D

8 yorum:

  1. Ben seviyorum ama bölüm sayısı çok uzun totom yemiyor o yüzden :D

    Ne güzel post hazırlamışsın bir gün bende cesaretimi toplayıp, böyle güzel bir yazı hazırlamak istiyorum :D Ellerine sağlık komşum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sevıyorsan su gıbı akar gecer daha ıyı oluyor bence uzun dızıler :D

      Cok tesekkur ederım, ınsallah bence bır sans ver uzun dızılere :D

      Sil
  2. Jung Il woo'yo 49 Days'ten tanıyorum. Orada çok tatlı bir ruh bekçisiydi ^^

    Entrikayı sevmem ben :D En iyisi anneme seyrettirmek :D Kadıncağız entrikayı sever de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradakı halı efsane zaten bambaska :D hahah sevıyorsa olabılır neden olmasın :D

      Sil
  3. İnsan azıcık üşenir bu kadar caps almaya... :D Takdir edilesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyı bır yorumdu bu galıba :D tesekkur ettım o vakıt :D

      Sil
  4. K-Dramalar eski tadı vermiyor gibi... Ya da benim izlediklerim mi öyle geldi acaba :) Yine de Jung Il Woo'yu görmek güzeldi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermiyor bir iki istisna dışında :)

      Sil